неділю, 5 грудня 2010 р.

Тренування в суботу

 Тренуваня пройшло в селі Верхній Коропець. Через велику кількість хворих дітей на тренування прийшли лише: Вася Морозов ( я ), Касьянов Олександр, Золтан Саша, Шозда Наташа, Глагола Володимир, Французов Влад. Я з Вохою ( Глагола ) доберались на велосипедав, а інші на маршрутці. Тренування проходило в лісі з правої сторони від дороги. Ліс був дуже густий, тому на велосипеді їхати було неможливо. Дистанція складалась з 9 КП, мені випала честь покласти останє КП, до речі це перше КП яке довірили мені покласти.Я пробіг приблизно за 24 хвилини. Мені дуже сподобалось те, що Касьянов ( він розкладав КП ) не полінився покласти КП в важкодосягаємих місцях, тож довелось трішки попотіти щоб дібратись до потрібного КП. Звичайно, що не обішлось і без неприємностей, так як карта досить стара на ній не було позначено більшість доріг, але ця проблема була не дуже великою так, як більшість бігли по азімуту.

2 коментарі: