четвер, 23 грудня 2010 р.

Треніровочка

 Сьогодні нарешті дорога тріхки підсохла і я вирішив не втратити можливості сісти на двухколісного друга. Я вирішив зїздити в с.Синяк це досить не далеко від Мукачева але цей маршрут мене приваблює не крутим але затяжним підйомом. Тай дорогу я знаю дуже добре так як майже кожен день в літку їздив туди на велосипеді. Але не обійшлось і без сюрпризів по ходу дистанції опустився сильний туман, тай дорогна в горах виявилась не такою сухою. Подекуди навіть стояв сніг.В принципі все пройшло добре, тільки відчувався майже двох тижневий відпочинок від велосипеда.Я приїхав як завжди дуже "чистий". Але найцікавіше те що на спуску 2 рази зажимав тормоза до кінця і ще пів метра гальмівного шляху і я б вилітав з дороги. Причиною цьому була погана видимість і не дуже задовільний стан дороги ( асфальт з ямами ).Але все обійшлось.

Немає коментарів:

Дописати коментар